12 Ağustos 2013 Pazartesi

PİNK FLOYD -2-

Konservatuvar da okuyorum 17'ye girmek üzereyim. Flüt öğrencisiyim.Uzun boylu sarışın mavi gözlüyüm. Okulda beni kızlar bir kıskanıyor ki sormayın...
Avrupai bir havam var, vallahi bak, hatta bu okulda güzel olmak başa bela, yeminle çok göz önünde oluyorsun kahretsin.
Doğduğumdan beri hep müziğin içindeydim. Dedem saksafon çalıyor annemin dedesi santur çalarmış, dayısı perküsyon, saksafon, piyano.

Annem çok  müzik dinlerdi. Hala daha öyle. Sonradan bana anlattığına göre, otomobilde durmadan ağlarmışım bana müzik açtığı an hemen susarmışım.Uzun yolculuklara giderken hiç zorlanmazmış.
Aaa hatta ben 5aylık annemin karnındayken, daha yeni, yeni kıpırdamaya başlamışım, bir gün alışverişe gittiğinde, duyduğum bir müzik, beni deli gibi heyecanlandırıp hoplatmış, e tabi annemi de. Deli gibi annemin karnında dönüp durmuşum Ayaklarımla karnını germişim. İlk ayaklarımı orada görmüş.
Büyüdükçe elime geçirdiğim her, sivri şey, benim mikrofonum olmuş.
 Dedem dayanamayıp bana, kendine ait olan iyi mikrofonlarından birini vermiş. Oturduğumuz sitede çocukları amfiye toplayıp şarkı söylermişim.
Eeee hal böyle olunca,  benden mühendis olması zor olurdu.
Konservatuvara girmeden önce Allah ne verdiyse dinlerdim. Türk, yabancı cop cop şarkılar. Şimdi dinleyemiyorum . Kazayla bir otomobilde benim dışımda, biri bu şarkıları açarsa, İpad' imi takıp hemen kulaklığımı çıkartıp kendi şarkılarımı dinliyorum.

KULAĞIM çok önemli, benim için.  Onu her halinle korumalıyım. Sadece fiziksel olarak değil her haliyle. Kötü şarkı ve detone olan şarkıcı dinlememeliyim. Çok sakıncalı.
Ardından flüt çalmaya başladığımda senkron kayıyor. Zaten hocalarımızda uyarıyor bizi, hatta bazı isimleri söylüyorlar, dinlemeyin sakın diyorlar. İsimleri bir saysam size ohaaaa dersiniz kitlelerin arkasından gittiği, ceplerini sayenizde doldurdukları o sanatçılar bize tü kaka..
Okulda hocalarım zaten müzik bilgisi en iyi olan sensin diyorlar Hatta tişörtlerimi görünce Waaaw Melisa sen dinliyor musun? diye soruyorlar.
Herhalde yani sorumu buuu? diyecek oluyorum. Demiyorum tabiii...  :p

Metal müziği keşfettim.  Geçen yazdan beri, bu kış ful Guns 'N Roses, Black Sabath, Slash, Metalica, İron maiden dinledim. Oradan Beatles ve PİNK FLOYD aaaaaaaaaaaaa geçtim . İna na mı yorum. PİNK FLOYD'a.
Benden çooook çook önce varlar ve şu an dinlediğimde, albümleri sanki bu zamanda yapmışlar gibi müthiş. Odamda onlarca poster var hep sevdiğim gruplar. Türk sanatçı olarak bir tek Şebnem Ferah var.. Posterleri dip dibe şekil yaparak yapıştırdım. Ama Pink floyd en başta, merak etmeyin...

Anneme çaktırmadan dinletmeye çalışıyorum. Aaa bir baktım bütün sözlerini ezbere biliyor . Şok geçirdim resmennn...O da zaten normal annelere benzemiyor. Beni sinir ediyor bazen.
Arkadaşlarım la bir kere çok sıkı fıkı, espri desen gırla. Herkes de Maşallah annem okula geldi mi? hop hop tavşan gibi koşuyorlar. Mucuk mucuk öpüyorlar, bide abla diyiyorlar, şaşkınlar. Benim annem o bir kereee..
Ama olsun öyle çok mıç mıç olamam, coool olmalıyım. Annemle sonra her şeyime karışır...Ama varya Ağustosta Roger Waters The Wall konseri için İstanbul a gelecekmiş. Gider miyiz?

annemle acabaaaaaaaaaa? çok istiyorum yaaa...

1 yorum:

white glaze dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
301. takipçiniz benim.
Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html