10 Şubat 2011 Perşembe

HANGİ ÇİZGİ FİLM KAREKTERİSİN!!!!!!






Beni aynı mim için iki arkadaşım mimlemiş  (http://deepblueeagleforever.blogspot.com/ http://trainspottingmia.blogspot.com/) E o zaman bizde iki Çizgi Film karekterini yazalım dedim, zaten eğer iki mimim olmasaydı aralarında seçim yapmam çok zor olacaktı, böyle iyi oldu...
Ben yaş olayını tam hatırlamıyorum ama 10 yaşına kadar olabilir HEİDİ hastasıydım o kızı seyrederken ne eğlenirdim anlatamam..Hiç bir bölümünü kaçırmaz tekrarlarını seyrederdim. Ama şöyle bir ipucu vereyim büyük kızımın 3-4 yaşındayken TRT Heidiyi tekrar veriyordu işlerimi bitirir bitirmez, hemen kızımla Heidi yi seyretmeye oturdum....Çocukken Heidiyi seyrederken  onun  hayatının içinde olduğumu falan hissederdim. Benim hayatımla benzerlikleri vardı bana göre bir dedesi benim Mithat dedeme acayip benzerdi, Heidinin dedesinin elleri çok büyüktü benim dedeminde..Heidinin dedesinin keçisi vardı, keçileri sağardı, .Dedemin de keçileri koyunları, kuzuları vardı onları sağardı evlerinde babaannem Heidinin yediği ekmeğe benzer bir ekmek yapardı bende afiyetle yerdim...Dedem sağdığı sütle peynir yapardı Heidinin dedeside yapardı...Şubat tatillerinde Dedemlerin yanına giderdim, her gün kuzuları otlatma işlemi, süt sağma işlemi, ekmek yapma peynir yapma işlemi olurdu ...Evimize İzmir e döndüğümüzde, Heidi ne yaparsa bende orada neler yapardım onları düşünürdüm....

Bu yaşları geçtikten sonra benim saçlarım çok kıvırcık olduğundan arkadaşlarla birbirimize isim takılan bir oyun oynadığımızda bana şeker kız Candy denirdi... O zaten ayrı bir mevzuu...Onun sevgilisi vardı Antony aman aman aman  o ne yakışıklılıktı öyle o gözler bakışlar :p o saçlar..Hatta salak saçma bir şarkı vardı sözleride şöyle, güldüreyim sizi. ''Şeker kız candy Antonyle evlendi bunu gören Lisa hasedinden geberdi''...Bi çocuk vardı sınıftan Tunç öğlenleri beraber yemek takılırdık, yemek dediğimde okulun yemekhanesinde ne yemek çıkarsa, öğlen muhakkak ya o benim yanıma otururdu yada ben onun..Bir gün hatta o çocuğa saçlarını uzatsana sen dedim...Antony ye benzeticem ya göyaaa....neyseee işte böyle benim çizgifilm karekterlerim bunlar....
MİMİ DAĞITALIM
http://efendisiz-karakalem.blogspot.com
http://mosyoartin.blogspot.com
http://heidiningunlugu.blogspot.com
http://pardonsizimadonnasanmistik.blogspot.com
http://aryainneverland.blogspot.com/ 

9 yorum:

Efendisiz dedi ki...

Mim için teşekkür ederim..
Heidi, ben bile seyrederdim küçükken..Temizliğin masumiyetin ve yardımseverliğin bire bir ikizi gibidir Heidi günümüzde bile..Aynı sizin gibi =)
Doğru zaman da doğru çizgi filmi izlemiş ve onu kendinize benzetmişsiniz..Tebrik ediyorum =)

Unknown dedi ki...

ne masum ne safdı değilmi... doğru şimdilerde yok böyle çizgi filmler kızımın çizgi filmlerini izliyorum öğretici şeyler var ama bizimki gibi böyle saf güzellikler yok...teşekür ederim ayrıca yakıştırmanız için...

arya in neverland dedi ki...

tesekur ederim :):):) bu mimme bayıldım ben ama yaptım.senden once davrandılar girlything blush ve ipek böceğimde mimlemiş beni:)
heidi! peterin babanesi için claranın evinde yumusak ekmek saklardı dolabın içine ... cok uzulurdum ben seyrederken...

arya in neverland dedi ki...

ve benimde cizgi karakterim candyy.hala telefonum onun giriş muziğiyle calar yıllar gecti ama onu hala seviyorum.candy'li bardaklarım bile var:)
onun gibi güçlü onun gibi cesur ve hep gülen bir olamak isterdim çocukken:)

Unknown dedi ki...

aa öylemi üzgünüm ama bloguna girdm gözümden kaçmış özür dilerim ozaman seni fiyonk mime mimliyorum üşenmezsen....

arya in neverland dedi ki...

üşenmem ben yaparım yarın :)

Blush dedi ki...

heidi,
çocukluğumuzun en saf kahramanı.
:)
ne guzel bir hatıra babanen yemekleri,çocukluk :)

Unknown dedi ki...

blush :)) seninde vardır böyle hatıraların ...

Adsız dedi ki...

tusubasa