14 Şubat 2011 Pazartesi

UMARIM SENİ SEVDİĞİMİZİN FARKINDA OLMUŞSUNDUR!!

Az önce Yok Böyle Dans'ın son dans gösterisinde seni seyrettim. Kupa senin biriciğin Can'a geliyor biliyormusun? Can seni seven her Annenin çocuğu artık, her ablanın kardeşi, torunu, oğlu, yeğeni biliyormusun?...
Uzun zamandır ağlamamıştım sanırım, sanırım senin başka bir boyuta gittiğini de anlamamışım, bu akşam bunu idrak ettim, ağladım..Çok üzgünüm hep bizimle, yüreğimizde, olacaksın diyemeyeceğim, evet zaman akıp gidecek karışıklık, koşuşturmaca, hengamenin içinde, ilk başlarda çok aklımıza geleceksin, sonra azalacak, sonra daha az, daha az derken arada sırada............
Üzgünüm.... Böyle olur hep daha öncede sevdiklerimiz de ayrıldı aramızdan,  ama senin yerini kimse tutmayacak sanırım, onların da yerini kimsenin tutmadığı gibi....
Senin arkandan atıp tutanları da boş ver, çeneleri yoruluyor sadece bu konuya hiç takılma... Sevenlerin olarak sadece başka bir boyuta neden gittiğini tam olarak bilmiyoruz bizi üzende bu..Bilirim sen hakikatlı kızsındır, böyle konuşan boş torba ağızlıları, takmazsın kafana, senin derdin insanları o enerjinle mutlu etmek, mutlu olmak sevmek, sevilmek değilmidir? senin olayın budur söylemiştin değilmi? .......
Umarım seni sevdiğimiz kadar da  sende bizi sevmişsindir......
Seni sevenlerin, senin rahat uyuman için elinden geleni yapacaktır emin ol.....Rahat uyu Joy joy....

6 yorum:

Profösör dedi ki...

Bu mübarek gecede taksiratı varsa afolsun. Rahmeti bol olsun..


Kandilinizi kutlarım..

Bu arada.. Yanınızda taşıyacağımız bir kitap..
Her derde deva ilaç gibi sakinleştirici bir kitap..
Bu kitapla ilgili tanıtıcı bilgileri bütün blogçu doslarımla sayfamda paylaşıyorum.

Memnun kalacaksınız.. Mutlu olacaksınız..

http://mefkuremiz.blogspot.com/

deeptone dedi ki...

unutmuştum bile bu kızı.

Unknown dedi ki...

profösör...kandilinizi kutlarım ....amin dualarımız ulaşır inşallah..

Unknown dedi ki...

deep :(((

Nil dedi ki...

ben de izledim ve "ömrümüz yeterse birgün inşallah" dediği yerde koptum. seni unutmayacağız defne :(

Unknown dedi ki...

küçük mucizem sorma orada bende kendimi tutamadım..