4 Ocak 2011 Salı

KAVİTASYON

                                                    Çok kafam atarsa bunlardan olabilirim :p


Geçenlerde size Haşimatodan  bahsetmiştim biliyorsunuz, doktorum metabolizmamı ilaç artı sporla hızlandırabileceğimi, bebeği birisine bırakıp profesyonel bir spor ekibinden yardım almamı istedi böylece metabolizmam hızlanabilecek, herkes bir haftada spor yaparak atıyorum 1 kilo veriyorsa bende 250 gr verebileceğim ancak o kadar hızlanabiliyor benim motor :p üünşallahhh. Ama tabi ekim ayında geçirdiğim safra kesesi ameliyatından sonra spor izni Ocağın sonuna doğru bitiyor. Bende araştırmaya gireyim dedim, yakınımda ki spor salonlarını yakın takibe alıp incelemeye ve ziyaretlerime başlayayım dedim. Yolumun üzerinde gördüğüm bir spor salonuna girdim, girerken daha hah keşke girmeseydim dedim. Çünkü spor salonundan çok vücut geliştirme merkezine benziyordu içerde küçük kafalı büyük vücutlu, bir sürü erkek vardı enteresan olansa azımsanmayacak şekilde bu tiplere benzeyen kadınlarında olmasıydı. Zaten lafı fazla uzatmadan boş muhabbet yapıp çıktım. Tamamen vücut geliştirme merkezi olduğuna kanaat getirmiştim çünkü.
Oradan çıkıp sahile doğru yürüyünce bir güzellik merkezi gözüme çarptı kavitasyonda fırsat %50 yazmış, bir gireyim şuraya dedim. Biliyormusunuz bilmiyorum son zamanlarda bir kavitasyon çılgınlığı yaşanıyor, Gülben ergen bir açıklama yapmıştı Kavitasyonla zayıfladııım diye bir patlama yaptı bu olay tabii. Kavitasyon bilmeyenler için kısa bir anlatım yapayım
''Kavitasyon, Cildin dış yüzeyine uygulanan ultrasonun yayılması, yağ dokusundaki hücre sıvısında ani ve yüksek basınç değişikliklere dayanan bir yöntemdir. Bölgesel yağlanma ve selüloitle ses dalgaları yardımıyla savaşan, cerrahi olmayan bir yöntemdir 5 ila 20 cm incelme sağlar''
 Girdim kavitasyonla ilgili merkeze, bilgi istedim işte, kız anlatı bıdı bıdı bıdı bir saat,'' makineyi görebilirliyim'' dedim ''tabii'' dedi odaya girdik bir beyaz  makina eskiden kaloriferi çalıştıran ana makinaları vardı ona  benzer bir şey, pek bir kullanılmışa benziyordu makinayı pek gözüm tutmadı :p işte'' fiyatı ne kadar'' dedim kız ''12 seans 690'' dedi...
Bir düşündüm bu kadar ucuz olmaması gerek diye ama %50 indirim         olabilir dedim.Dediki ''bu ay sonuna dek geçerli'' günlerden 27 aralık alaa alla dedim kendi kendime ne iş.. Çıktım oradan eğer spor ve kavitasyon ikisi bir arada yaparsam daha iyi sonuç alabilirim diye düşüncesiyle güzellik merkezlerine kaydı gözüm. Ben bu araştırmayı derinleştireyim dedim  bir yer geldi aklıma Alsancak ta Estetik doktorunun birde güzellik merkezi var oraya gittim. Daha ciddi bir yer tabi doktor olması dolayısıyla. Oradaki kızda anlattı bıdı bıdı bir saat makinaya bakmak istedim, tabi dedi kız girdik makinanın olduğu odaya, aha aynı makina değil bu daha değişik daha fonksiyonel ve ciddi yepyeni bir şey. Bu sefer gözüm tuttu makinayı. ''Ne kadar kaç seans'' dedim kız ''10 seans 1800 peşin 1600'' dedi oohaa dedim bu kadarda abartma maknayı almıyoruz..
Dedim karşıyakada var 700 e yapan. Kız patlattı en sonunda olayı ''onlar şu an en son günlerini yaşıyor'' dedi güzellik merkezlerine kavitasyon türü şeyler yasaklanıyormuş 1 ocaktan sonra, haaa dedim anlaşıldıııı olay...Artık doktorların olduğu güzellik merkezlerine izin varmışşş. Millet gider ayak eski püskü makinasını değerlendiriyormuş anlayacağın. Fiat biraz tuzlu geldi düşüneyim dedim. Oradan çıktım bir kaç apartman gittim daha  bir yer gördüm, burayı da gezeyim dedim orayı da gezdim, fakat oradan farklı bir reaksiyon aldım...
Şimdi gülün kavitasyon zayıflamak için değilmi? evet!! kız bana dediki ''siz kavitasyon için biraz farklı bir yöntem denemelisiniz!'' eeee nee? önce diyetisyenimizle görüştürelim sizi sonra kavitasyona girelim ..Ahahah kız zayıflada gel dediii yani inanılmaz ya oysaki ben estetik doktorunun yanından geliyorum ve kadın plastik cerrah yani ameliyat yapıyor bacııım, boru değil bana böyle bir şey söylemedi kavitasyon yağ çekme işleminin acısız ve ağrısız olanıdır dedii..
.İnanılmaz yerler yaa bunlar çok dikkatli olmak lazım. Sonuç olarak koca kıçımı ve bili mum yerlerimide, alıp spor salonuna (Spor salonuda bire bir spor yaptıran profesyonel bir yer onuda söyleyeyim öyle sen şunda beş yap bunda 1 yap deyip başından savmıyorlar hareketleri bizzat hocanla birlikte yapıyorsun onun yanında plates de yapıyorsun,power plate de.http://www.body-graphy.com/..)..oradan da sonra doktorun olduğu merkeze... Marş marş benim gibi arayışlarda olanlara söyleyeyim dedim çok araştırsınlar.....

15 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Her gün başka birşey çıkıyor. dikkat et sağlığına zayıflayım derken yorma vücunu olar mı?

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

tamam cnm merak etme...

Profösör dedi ki...

Bunlrın hepsi tuzak olmasın. Eskiden biz Tire ovasında tütün tarlasında forma giriyorduk. Aç susuz çapa çekerdik. Tütüncülük işiinsanı kupkuru yapıyor. Yeterli uykunu da alamassın. Bence bu işi uzn bir zamana ayırmalısın. Gramsgram verecek şekilde..

Kıreyzi Görl dedi ki...

O değil de bu aralar herkeste bir çok kilo sendromu var. Seninki daha çok sağlık bozukluğu gerçi keyfi değil ama hazır aklıma gelmişken belirteyim dedim. Çevremde bir sürü insan spora, platese, kilo vermeye merak sardı.

Sen de kendine dikkat et. Abartma öyle. Kas yapma. Atmasın kafan.

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

profösör babamda bayındırlı bu arada..yalan olmasın diye doktora teslim ettim kendimi ;)

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

kıreyzi..kızım herkes şişman yaa doğru diyosun.. ama plates az kilo fazlalığı olanlar için geçerli.. bırakın benii kas yapacaaam laaa.küçük kafalı büyük bedenli hatunlardan olammı la...

Profösör dedi ki...

Eğer babanız sağsa ona saygılar sunarım. Bu arada sayfamda bir yavrucak sizden şefkat bekliyor. Bir değişiklik sizin için iyi gelebilir.

deepblueeagle dedi ki...

spor çok daha iyi bir çözüm. pilates veya benzerleri. ama kavitasyonla iyi sonuçlar alındığını biliyorum, duyuyorum. kolay gelsin. hayırlısı.:)

Küçük Mucizem dedi ki...

hepsi para tuzağı. Sağlık kimin umurunda ki.

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

doğru küçük mucizem...

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

allaha şükür hayatta ...profösör..bakayım o küçük şeye..

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

deep...doğru seçimim..spor..

deepblueeagle dedi ki...

ödülün var bende :)

Devrim dedi ki...

Her şeyin bir iyi yanı vardır derler ya. Bence seninkinde de öyle bir yan var :D İşin iyi yanını açıklıyorum. O kadar yer gezerken araştırma yaparken sen o 250 gramı fazlasıyla vermişsindir. Ee sonunda bir spor merkezi de buldun kendine. Profesyonel falan. Şimdi top sende... Bak rahatına düzenli beslen iyi yaşa... Sporunu da yapıyorsun.

SÜPER İNCE PARLAK ÇORAP dedi ki...

hee devrimim verdim 250 gr cık...