20 Ocak 2011 Perşembe

BLOG!!

Facebook ta bir grubumuz var BLOG GAZETESİ  adı yeri gelmişken söyleyeyim blog yazan izlemek isteyen herkesi bekleriz, neyse orası bir çok bloger arkadaşımızın buluştuğu blogerlerin blogunu tanıttıkları, yazdıklarını paylaştıkları bir grup dur, onun uzantısı olan http://birblogorganizasyonu.blogspot.com da yılın en iyi çıkış yapan blogu seçilmişim. (BU SİTE KAPANDI) Sevindim sevindim sevinmesine de o benim yazı perilerim gittiiii...
Bir haftadır her şeye karşı nötr olduğum için mi? nedir, bir şey yazmak istemiyorum, veyahut ta aklıma gelen hiç bir konuyu önemli bulmuyorum.Taslak yaptığım 3 - 4 konu var geliştirdiğim yerden devam edemiyorum yada son cümleleri bağlayamıyorum...yapıcaz bir şeyler merak etmeyin yakındaa...
Bu arada benim ufaklığı oyun evine yazdırdım haftaya yazmaya ve konuları geliştirmeye daha iyi kanalize olurum diyorum.. Yorum yapın arada bu yazın güzel, bu değil diye...Bu hafta kızımı oyun evine alıştırmak için her gün bir saat bir buçuk saat okula gittik. Evden bir neden için her gün çıkmak gerçekten iyiydi..Yarından itibaren sabah 11 akşam 18 e kadar oyun evinde olacak ..ooho buda benim için süper olacak...
Kafam bir boşalsın, evde bir yalnız kahve içmeyi özledim yahu, kahveyi bırak wc ye yanlız bile giremiyordum üç senedir, kitap okuyamıyordum, bir ihtimal kitapçıya gidip kendime göre kitap seçerim, bir ihtimal o kitap yeni kitap okumaya başlayanların ki gibi basit, yalın olur, okuma anlama beynim kapandı çünkü... kitabımı alır vivaldi eşliğinde okurum belki, belki beni coşturan bir müzik eşliğinde tek başıma dans ederim deli gibi, spora başlayacağım biliyorsunuz, yanlız başıma yemeğe giderim belkii arkadaşım yok bunuda biliyorsunuz, yada, yada  bulduuum sinemaya giderim ohooooooooo yanlız sinemaya gitmeyeli de 3 seneyi geçti...Ayyy ne lüks olayların içine gireceğim.. Heyecan yaptım. Bu arada konu çıktı biraz, azıcık..

12 yorum:

Profösör dedi ki...

O zaman ordan geçerken sana uğrayalım. Bizi de götür simitçiye.. Bu arada oyunevi ve kızın hakkında bir takım anektodlar yazarsan sevinirim.

Benim sayfamda iki konu var üsüste geldi. İki de bana ait desenim var. Son yazı da giyim kuşam hakkında. onu bir arkadaşım gönderdi. Bu kıyafet konususeninh alanına giriyor vaktin varsa bir uğrayıver. Bu sıra çizgi çizittirmeye başladım. kararlı ve savruk. Hiç hatalı çizgileri düzeltmeden olduğu gibi yayınladım. Çizgilerin her biri üç ile beş dakikalık sürelerde tamamlanmıştır.

Nil dedi ki...

Yalnızlık ne lüksmüş di mi? İyi bir zaman dilimi. kaliteli bir şekilde değerlendir ya da sal gitsin ohhhh

Unknown dedi ki...

evet herkesin yaptığı bizim yapamadığımız şeyler çok boşluktan sarhoş olablirim :)))))

Unknown dedi ki...

profösörcüm her gün blogunuza geliyorum her yazınızı takip ediyorum galiba benim hatam yorum bırakmayı unutmak bu hafta yoğun geçti pc başında fazla zaman geçirmedim izlediğim arkadaşlarımın yeni yazılarını okudum sadece...yazılarınız çizimlrinizi verdiğiniz bilgileri çok seviyorum....

Profösör dedi ki...

sayfana herkes için bir mendil dolusu hüzün bırakıyorum. dostluklar baki olsun..

http://www.youtube.com/watch?v=YB1d0lcQfWc

Unknown dedi ki...

Gerçekten çok hüzünlüymüş profösör

... dedi ki...

i like your blog!
Come on http://selenia-levolchanel.blogspot.com
kiss:)

deeptone dedi ki...

hadi bakalım :)

Unknown dedi ki...

hadi bakalım :)

Adsız dedi ki...

sende bir karar ver artık.
yazın kötü oldu, eski yazıların daha güzeldi diye yorum atıyoruz sonra bu konuda bir yazı patlatıyorsun.
eleştiriye açık mısın değil misin?

Unknown dedi ki...

yazıyı nereden başlayarak okudun?sondanmı baştanmı?

Adsız dedi ki...

okuma değer. Ben son zamanlarda hakkında konuşmak gibi pratik konularda bir çok araştırma olduğu gibi çok bilgilendirici bulundu ...