30 Aralık 2010 Perşembe

BİR ÇORAP HİKAYESİ!!!

Google de bana blog ismimle ilgili arama kelimeleri gönderiyor bakın allahaşkına;

eşimin parlak çorapları
çorap terlikler
süper ince çorap parlak
ince çorap
seksi parlak çorap
kirli çoraplı akraba hikayeleri.
seksi parlak çorabın hikayeleri
parlak çorap anlattı
parlak çorap hikayesi
süper parlak çorap
eşimin ince çorabı


allaaam ya ne diiim ben...En enteresanları açılım yapayım ben...

1)eşimin parlak çorapları (eşinin parlak çoraplarını Google dan mi arıyorsun hacııı )
2) seksi parlak çorap (nasıl oluyor abi oo)
3) kirli çoraplı akraba hikayeleri (tebrik ediyorum seni, hayal dünyan çok geniş)
4) parlak çorap anlattı (çorap ne anlatabilir bir bakalım)
5)eşimin ince çorabı( hacıı eşinin dolabına bak orada olacak çekmeceye hee evet...)
6)parlak çorap hikayesi (anlatta dinleyek la)

Enteresan bir konuda var..Facabook ta beni arkadaş eklemek isteyen, kıllı erkek ayağına giyilmiş ince çoraplı fotoğrafı olan kişiler var onlardan çok korkuyorum :p içeriğine girince dehşete düşebilirsiniz. İsimler bir o kadar uyduruk ve genelde iri memeli, memeler dışarıda, kadınlar var... ürkütücü :p sanırım bu alemde anlaşılmıyorum...Bahtsızım...


 HERKESE BURADAN YENİ YILDA DİLEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİNİ DİLİYORUM...
İSTEKLERİNİN GERÇEKLEŞMESİNİ DİLİYORUM

19 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

ehüehüheüeühheüe ya ilahi.. takma kafana olur böyle şeyler... gugılda daha neler çıkacak kim bilir.. herkes için geçerli bu.. üzülme.
Mutlu yıllar! Bol Şanslar! :*

Unknown dedi ki...

MERY BEBEK: Gız üzülürmüyüm çok eğleniyorum onlarla..Facebook taki o profilerden korkuyorum ehi ehi beni korurmusuuuuun plssss...

MERY DAIMON dedi ki...

korurum tabi! :)) ehehe! sana yaklaşan iri memeli kadınları yakarım huleeyn:D

Unknown dedi ki...

he iii korkarlar senden bıyıklar felan...

Profösör dedi ki...

Ben 1960 yıllarında Yüzbaşı Tom Miks'in macerlarını okurduk hep gizli gizli. Ders çalışmak sıakıcı gelirdi. sonra büyüdüm ben. Lise yıllarında praz kazanmam gerekiyordu, okuyabilmem için. Tay Yayınları'na baloncu olvarak ufree çizerlik yaptım. ingilizce gelen resimli romvnlvrın, konuşma balonunun üzerine aydınger koyup, türkçeleörini yazıyordum rvpido kalemlerle. Yüzbaşı Tom Miks'in macera arkadaşlvrından birsi de Profösör idi. (Son iki "ö" noktalı yazılıyor.) Ne zaman darda kalsalar Profösör mutlaka bir çavre ve çıkış yolu buluyordu arkdaşlarına.

Gel zamn git zaman Üniversitede beni adımla değil de "Profösör" lakabımla çağrılır oldum. Şimdi de Profösör rumuzunu kullanıyorum burada. Belki çare bulurum diye.



(Benim rumuz hikayem de bu)

Unknown dedi ki...

ama size yakışıyor profösör ismi profösör..:)

deeptone dedi ki...

beklemekten sıkılıp yeni blogumu açtım. :)

deepblueeagleforever.blogspot.com

Unknown dedi ki...

a iyi yaptın ...bu akşam baktım yine açılmamış dedim hayırdır neden kapalı bilgi geldimi...

Unknown dedi ki...

deep link at bulamıyorum..

Profösör dedi ki...

Teşekkür ederim size..

Ebru dedi ki...

Benimki çok da yaratıcı değil:) Oğlumun adı sıkıntı şu Nehir İda oğlumun adı benim adım ebru ama nehir hanım diyor herkes bana.
Takma isim kullanmadım hiç internette çünkü unuturum:)
Mutlu yıllar

Profösör dedi ki...

Yeni yılda ben Noel baba olmak istemem. Yeni yılda ben şişeden çıkan bir cin olmak isterim. O zaman dile benden ne dilersen dediğnde karşında beni bulacaksın. Her şeyi yapabilirim. Her hizmeti yerine getirebilirim. Her istediğin şey yerine gelir. Unutmamalısın ki; heyecandan olsa gerek, özür dilememelisin..!

Profösör dedi ki...

iki gündür kapınızı çalıyoruz ama, sanırım evde kise yok. Bir tatil proğramınız mı vardı acaba? Yoksa sağlık sorunu yaşanmasın da yeni yıla girerken!..

Profösör dedi ki...

-Tık.. Tık.. Tık...
-Kimse yok mu?

Merak ettim doğrusu.. hastalık vesaire olmasın da. İnsanınsaklına bu durumlarda iyi şeyler gelmiyor. Eğer gerçekten iyi bir dostunz ise, sorumluluk duygusu duyuyorsunuz.

Bizi boynu bükük bırakmayınız. Lütfen!

Unknown dedi ki...

nehir ida: ama değişik yinede benim hoşuma gidiyor ismin..iyi yıllar cnm mutluluk sağlık huzur seninle olsun..

Unknown dedi ki...

profösör: tüm yorum larınıza itafen :
profösör her şeyi yerine getiren bir cinseniz 3 dileğim var 1 haşimatom geçsin 2 iş iş iş 3 kilo vereyim yapıştı bu kiloar pls...
benim küçük bıcık kızım modemin bağlantılarını kopardığı için bağlanamadım..bugün sabah koşa koşa gidip bağlantı kablolarını yaptırdım eyi oldu come back..

Profösör dedi ki...

1. Haşimato'n geçecektir.
2. İş iş iş kendisi gelip seni bulacaktır.
3. Kilon istediğin dirheme gelecektir.

Unknown dedi ki...

amiiin .... :)

Guz dedi ki...

yerlerdeyim :)))))) sapik cok,salak cok :) ulkemizde ne ararsan var. :)