11 Ağustos 2013 Pazar

PİNK FLOYD -1-

Kendi Cumhuriyetimdeyim odamda 15 yaşımın ağırlığını taşıyorum. Zor bir ergenim ben. Hem çok güzel zayıf sarışın ela gözlü, yabancılara benziyorum, hemde erkek çocuğu gibiyim.
Çevremdekilerle aram pek iyi değil özellikle kızlarla, çok kıskanıyorlar beni, erkekler ise önce sevgilim olmak istiyorlar, biraz yaklaşınca ters bir laf ettiler mi! kodum mu oturttuğum için! sonra kankam olmak zorunda kalıyorlar.
Bu beni çekemeyen kızlarla ne huyum, ne suyum, uyuşmuyor. Bir kere hepsini saçı uzun, benimse kısa ve sapsarı. Dinlediğimiz çoğu müzikler de uymuyor ve bu kızların boyu çok kısa yahu!! neredeyse eğilip konuşuyorum.

Sarışınlığım kara kuru kızları acayip bozuyor. Hatta yazlıkta, annemde esmer olduğu için babamın ikinci karısı olduğu, benimde ilk karısından olduğum, söylentileri çıktı. Duyunca şok olduk resmen.
Demek ki insanların çok dikkatini çeken bir aileyiz neden bizi konuşuyorlar işlerimi yok!.
Aslında nasıl merak edilen bir aile olmayalım?  yeni, gıcır gıcır şoförlü otomobiller bizde. Ege kasabasının en şaşalı en büyük evini babam yaptı, mütahitlik te yapıyor, öyle ki biz yemek yerken insanlar evinize bakabilir miyiz? deyip dolaşıyorlar.  (şimdi olsa evimizin insanları bir şey alıp götürür korkusu yaşarız. O zamanlar öyle değildi tabii)

Babam müzisyendir aynı zamanda benim. Jaz cı ve saksafon çalıyor, çok uzun senelerdir, solistlik yapıyor,  bir grubu var, ve Efes otelinde program yapıyor. Kaset plak satış dükkanlarımız var.
Müzikle her zaman iç içeydim. Hiiiç müzik dinlemeden geçirdiğim bir gün olmuyor. Babamda akşamları yazlıkta, azıcık demlenirken çalıyor.
En en en sevdiğim grup PİNK FLOYD. Deliriyorum tüm parçalarını biliyorum ve çok iyi takip ediyorum. Odamda zar zor bulduğun, yurt dışından gelirken Erşen amcamın getirdiği bir poster var.  Pink Floyd dinlerken o postere bakıp, başka alemlere dalıyorum müziklerini anlamaya çalışıyorum, sözlerini, ezgilerini, şarkıları yaparken ki ruh hallerini. Anne annem bu postere çok kızıyor "ne işi var bu adamların senin duvarında " dedi . Umursuzca omzumu silktim "sanene" der gibi diğer günler gelip aynı lafları tekrarladı cevap alamayınca da " cık cık cık" deyip gidiyor. Banane kızsın . Onlar benim için önemli....
Onları canlı canlı izlediğimi düşünemiyorum, sanırım inanılmaz bir şey olurdu. Tabi bu mümkün değil daha konserleri olmuş Türkiyede duymuştum, öyle biliyorum yani. 
Babam Pink Floydun bazı parçalarının notalarını çıkardı, benim için, çalıyor. Bazen akşamları arkadaşlarımla tam buluşmaya giderken oluyor neden se? onu dinlerken dışarı çıkmaktan vazgeçiyorum.
Acayip bir şey insanın canlı canlı sevdiği müziği hatta babasının enstrümanından duyması, inanılmaz bir şey diyebilirim.......

Hiç yorum yok: