22 Mayıs 2013 Çarşamba

kuş

Bende bir aşk var,
Onu hep yanlış kalplere bıraktım.
Bende bir aşk var,
Onu soğuk yataklarda harcadım.
Tutuk dileğimi neden köksüz ağaçlara adadım.
Bende bir aşk var,
Onu hep kırık yelkenlere bağladım.
Senin gökyüzünde benim yerim yoktu.
Kuru dallarında kanatlarım kırırlıp koptu.
Senin toprağında benim evim yoktu.
Kader aynı sondu yazdığı son hikaye buydu.
Yanlış yerde geziyor bu kuş. 
 Bu yüzden yanlız uçuyor bu kuş.
Beklediğim biri var o sen değilsin yazıkki anladım..
Bir yudum sevgin var. 
Neden hep kötü rüyalarda uyandım.
Bende bir kalp var
Onu en ucuz romanlarda harcadım
Bende bir aşk var
Onu hep yanlış kalplere bıraktım

Senin gökyüzünde benim yerim yoktu
Kuru dallarında kanatlarım kırılıp koptu
Senin toprağında benim evim yoktu
Kader ayrı sondu, yazdığı son hikâye buydu

Yanlış yerde geziyor bu kuş
Bu yüzden yalnız uçuyor bu kuş
.



3 yorum:

Unknown dedi ki...

hayırlısı olsun:)

Unknown dedi ki...

bir şeyde olduğu bir şey yok biliyormusun... züürt tesellisi..

Unknown dedi ki...

olsun,
yine de dünya, hayal dünyası.