14 Ağustos 2012 Salı

AĞUSTOS

Yaz bitiyor ve ben tembel kedi, yazı yazamıyorum. Wından da kaynaklanıyor savunmamı yapayım hemen. Bu yaz sivrisineklerin esiri olduk çok fena. Belediyenin mazot alamamasından olabilir mi acaba?
Bu yazdan bir şey anlamamak bir yana, hiç memnun da olmadım desem. Size ay şöyle oldu demeyeyim değilmi? Bıkmışsınızdır benim sorunlarımdan ondan diyorum..
Sizler nasılsınız? İyisiniz inşallah. Bu benim çılgın kız yüzünden taşınmak zorundayım. O evin mutfağı kötü, bu evin ısınması yok, otopark hayal, orası uzak, burası bilmem ne?. Taşınma yorgunluğu bir yana birde istediğin özelliklari ara!!!

Haaa bu arada bendeniz vişne, çilek, şeftali reçeli yaptım. Çok misss oldu.
Birde salça patlattım, üstüne süper. 30 kilo domayteeesss iii dörde böldüm ve 3 gün bekledim. Sonre suyu çıktı, ıyy bir koktu yazlıkta, tüm mahalle duydu, milletin domates sevesi varsa o dakika vazgeçtiler eminim.
Sonra onu ez allah ez, ezileni azıcık kaynatıp,  güneşe koydum.Çok güzel oldu vallaha..
Bana kolay gelsin deyin....Bana bir uğrayın yaaa....

4 yorum:

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Merak ettim seni nerelerdesin?

Unknown dedi ki...

:)) hihihi deliliğe vurmuş bulunuyorum benim derdim sana benzemez seninki bana .. Sürünüp duruyorum. kocaaaaaa maaaan bir kafam var hayırlı olsun de bana...

Hayko Sazanyan Onlin dedi ki...

Walla benden iyilik sağlık, biraz da banel bir hayat, zevkle okuyorum sizin yazdıklarınızı, kolay gelsin =)))

Unknown dedi ki...

:=) teşkür ederim hayko..sizi farketmemiştim şimdiye kadar yorum yazmanız iyi oldu..