25 Mart 2011 Cuma

KENDİNİ BİLMEZLİK!!

Ben var ya! dün çok büyük bir salaklık ettim..İçim içime sığmıyor. Bir sıkıntı bir boş vermişlik, bir an için ne oldum deli siciliğe kapıldım ve abuk sabuk bir şey oldu dün hayatımda. Gevelemeyeyim de anlatayım.
Kadınlar hemcinslerine acımasızdır bilinir bu. En sevdiğin arkadaşın samimiyetinize güvenip ''sen neden maniküre gitmiyorsun be'' yada ''ağdalık zamanın gelmiş'' diyebilir.  Çok tanımadığın insan da seni baştaaaan sona çaktırmadan inceler, çorabının kaçık olmasından tut da, sürdüğün ojenin rengine, giydiğin kıyafetin temizliğine, kalitesine hele hele ayakkabılara en soooooon saçlara bakar..Şimdi ben bir çevre edindim, bir sosyallik yaptım ya kendime, yeni arkadaşlar edindim, tanışmalar oldu, kahve içelimler başladı. Benim saçlarımın rengi üç renge döndü uzun zamandır bu şekilde kullanıyorum. Bende kendi saçımın rengi çıksın diye üç aydır dip, beş aydır da balyaj yaptırmayıp, radikal değişiklik istiyorum hevesiyle iki aydır iki ayrı kuaförle flörtleşiyordum. Her gün spora giderken kuaföre bir soru sorup onu kendimce onu deniyordum..Hay denemez olsaydım . Hıım rengi yakışmamış, ay dibi gelmiş kokoş giyinmiş, bir kuaföre gitmemiş, bu ne? renk böyle oro...pu sarısı üç renk denmesin diye ve bir yeni çevrede yapıyoruz olayıyla dün gittim o deneme çektiğim kuaföre, bugüne kadar sarışın olan ben döndürdümmü? saçı çikolata rengine!! ha sen döndürdün rengini çikolataya da o top sakallı kuaföre niye? kendini teslim ediyorsun!...O top sakkalı da bu saçın dinlenmeye ihtiyacı var, dinlenmeye ihtiyacı var berbat görünüyor, kedi tüyü gibi olmuş, diye beynimi s....ce dedim ki of  keselim anasını satimm! sırtımın yarısına gelen saçlarımı kesti mi ensede!!!!!!
İlk makası attığında" kısa oluyor galiba uzun kessek" diye benden bir cılız ses çıktı ama o makas deydi bir kere! ... Yolda gördüğüm tanıdıklarımdan hiç biri de demedi ki tam ağızla "çok güzel olmuş, bayıldım". Hep yarım ağız geçiştirici konuşmalar.
Eve geldim çok mutsuzdummm böğürerek ağladım bir zaman geçti sessiz sessiz ağladım, bir süre sonra içime akıttım gözyaşlarımı, berbat down olmuş durumdayım delirdim... Uyudum unutmuşum saçımın tipini uyandığımda aynada kendimi gördüm kabusla başladı günüm...
Kaynakmı yapsam? onumu yapsam, bunumu yapsam değip duruyorum, saçlarımın acil uzaması gereken ne formül varsa sabahtan beri internetten inceliyorumen boktan siteden bile medet umar hale geldim. Yok ama benim saçlarımın bir günde uzaması lazım...Ah bir dün saat dört'e dönebilsem offf ne zorum vardı ya..
Şimdi diyeceksiniz ki tek sorunun bu olsun allaha şükür et... ediyorum ediyorum elbette ama ben yinede berbat durumdayım yaaa....
Not : O kuaföre bugün gidip bir tıslasam mı? acaba ya bi şöle hayatını kabusa çevirsemmi? off kalbim sinirden hızlı çarpıyor..

7 yorum:

Aslısın dedi ki...

Şu anda taktığın için sana iyice kötü geliyordur. Azıcık sabret, uzayacak bak inan bana. Bugüne kadar kaç kez daha yaşamışsındır bunu, sen de biliyorsun.

Unknown dedi ki...

doğru söylüyorsun...şu andaki ruh halinden çıkmak için birazdan spora gideceğim sanırım orada çok acayip bir çalışma içerisinde olucam...

Nil dedi ki...

ee koysaydın bir foto da biz de görseydik . bence abartıyorsun gibime geldi. çünkü her zaman için koyu saçı sarı saç tercih edenlerdenim

Unknown dedi ki...

evet sarı saç bir kaç yaş yaşlandırıyormuş...bunu top sakallı yüz kere söyledi...saçlarım güzel değil değil değil....

cadiicc dedi ki...

bende aynı şeyi yaşamıştım.. üstelik benimki değişiklik için değil tamamen eski sevgilime olan hırsımdan olmuştu o güzelim saçlarımı gittim küt yaptım ,doğal görünen açık kumaral güzelim saçı mavi siyah yaptım .. iyi halt ettim dediğimde ağlıyordum.. neyse geçti şimdilik çünkü kaynak yaptırdım ve o güzel renge dönme çabalarındayım.. biraz pahalı oldu ama artık aynaya baktıkça kendimi beğeniyorum.. zor iş be kadın olmak!!!

Unknown dedi ki...

Ya kadınların böyle dep oldukları dönemde kendilerine yaptıkları eziyet bu başka birşey değil kesinlikle buna kanat erdim ne işim var otur oturduğun yerde deme..hadi sen eski sevgiliye kızdın ben?

Profösör dedi ki...

.. üzüldüğün şeye bak 1...