17 Aralık 2010 Cuma

BU HAFTA BENİM HAFTAMMIYDI NE???












                                                                        Bugün sabahtahttp://deepblueeagle.blogspot.com/
                                                                       Ödülendirdiği bloglar arasına koymuş süper haberler!

İlk önce hafta başında http://lilacsmell.blogspot.com/
blogunda haftanın blogu seçildim ve hafta boyunca Gül
blogum daki bazı yazılarımı yayınladı ve son olarak röportajımı bugünkü yazısında http://lilacsmell.blogspot.com/2010/12/super-ince-parlak-corapla-roportaj.html yayınladı...


*Her iki arkadaşımada çok teşekkür ediyorum çok onore oldum kucak dolusu sevgiler....Onlara küçük kızımın omlet adamlarından birini hediye ediyorum..

11 yorum:

LieLLa dedi ki...

Omlet adam:(

MERY DAIMON dedi ki...

ehii çok şeker ki bu omlett!!

Unknown dedi ki...

mery şeker gibi yiyip bitiriyor hemen..bu arada senide tebrik ederim deepblueeagle listesinde sende varsın..

Unknown dedi ki...

Ne yapayım sabahları bazen bişey yemek istemiyor bende böyle çare buldum komik ama değilmi...

LieLLa dedi ki...

Bana hiç büüle omlet yapan olmadı:(
Şimdiki çucuklar çok şanslı anacım:P

Unknown dedi ki...

Banada yapan olmadı merak etme liella...annelerimiz yaratıcı değilmiydi ne..bilmemki neden..

deeptone dedi ki...

kutlarım.
sohbetini de okudum diğer blogda.

Unknown dedi ki...

deep: teşekkür ederim omlet adamı beğenmedinmi?

LiliMini dedi ki...

Omlet adam için teşekkür ettim. Yarın sabahki kahvaltı için ayırdım onu, afiyetle indireceğim mideye :) Teşekkürler Cemrecim, seni tanıdığıma, tanıttığıma çok memnun oldum, sevgiler :)

Unknown dedi ki...

llacsmell afiyet olsunn....:=)

deeptone dedi ki...

beğendim tabii. çok şekerdi.