2 Kasım 2010 Salı

DINININNIIIIIIIIIINNN

Saat 18:14 ve aradı ...Açıyorum günlük işlerini anlatıyor hı hı diye dinliyorum -tamam ya tamam bir şey demiyorum diyor -ne diyorsun sanki bana her gün her saniyeni söyler gibi ne anlatıyorsun dinliyorum bu söylediklerine ne söylememi bekliyorsun diyorum kapatıyorum aha bi daha arıyor...açayım mı ...açmıyacağım...off telefon hala çalıyor..telefon sesini de Amy winehouse You know ı'm no good çalıyor ve susmak bilmiyor..açıp kızıma veriyorum onunla bi şeyler konuşuyor ben buraya yazmaya devam ediyorum bir yandan da neler konuşacağımı düşünüyorum...telefonu kızım bana veriyor alıyorum telefonu seninle kavga etmek için aramadım ben istiyorsan istediğin işi kur falan diyor haydaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ne alaaaaaakkkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaa yaw bizim kavgamız bumuydu?? ama konu açılmışken döşemeğe devam etmek lazım - hangi  parayla kurcam paramı var diyorum -ben parasız kurdum sende öyle kur gibi salak saçma laf ediyor ben  devam ediyorum döşemeye saçma saçma konuşma şu kadar paramız vardı ne oldu sen her şeyi kendine göre yonttun ne olduğu belli paraların diyorum bir şeyler söylemeye devam ediyor gerisini duymuyorum çünkü çok sinirliyim dinleme yede gerek yok diyerek kapatıyorum telefonu suratına...şu an sinirimi geçirecek tek şey bu....

Hiç yorum yok: