2 Kasım 2010 Salı

DELİRESİ BİR GÜN....

                                                            Konuyla ilgili resim

Çok sinirliyim ..burnundan soluyan boğalara benziyorum şu an önüme geleni parçalayabilirim...Daha yeni organını aldırmış ve bunun dayanılmaz hafifliğini yaşayan biri olarak eşimle bazı konularda karşı karşıya kaldım.İstifa mektubu yazmak istiyorum..Fakat kabul edicek merciii bulamadım..
.Sayın ..(boşluk)
Annelikten, evkadınlığından, eşlikten, hastalıktan istifa etmek istiyorum
Saygılarımla...
POff ..
Geçen mayıs ayında küçük kızımın anaokulana gitmesi konusunda eşimle anlaşmıştık yazın ailemin yazlığında olduğumuz için ekim gibi başlatırız diye karar aldık...Kasım geldi başlatamadık .. ..O kadar çok ödememiz varki biraz daha zaman dedi...off tamam saklamıcam sizden ne sakliim...bağrış çağrış oldu tamammı küçük kızımda sus sus diye söylendi..çok ciddi borçlara girdik gece gündüz çalışıyorum ve daha ödemelerim var bende bunalmış durumdayım dedi E bende bunaldım çocukla artık bir ortak noktamız kalmadı ve iş inatlaşmaya döndü evi dağıtıyor pisletiyor ortalığı birbirine katıyor.. yediğini yerlere sürüyor..bezini memesini biboronunu bırakmak istemiyor.ablası onun bu yaşlarındaken bırakmıştı..bu bırakmıyor çünkü inatlaşıyor..Kendi yaşıtlarınla oynamak istiyor doğal olarak.... okul ortamındayken daha iyi hissedeceğine eminim...ama bu konuşma beni inanılmaz üzdü çünkü zaten evle eşimle çocuklarla  mücadele edicek gücüm kalmadı...inanılmaz durumdayım  enerjim değil depodakiler bile bitti böyle hissediyorum saklayamam...bende mesaj attım konuştuğun zaman milyon dolaralar havalarda uçuyor ama çocuğu okula gönderme deyince param yok..hergün günde üç paket sigara içiyorsun ayda 650 lira eder yıllığını sen hesapla mayıs ayından beri konuşuyoruz okul olayını günde bir paket sigara içseydin gönderebilirdin dedim...cevap yok...altta kalmamam lazım..gardımı aldım cevap yada telefon bekliyorum...kafamı bozarsa daha çok bişeyler dicem...haklıyım ama öyle değilmi..??

Hiç yorum yok: