30 Kasım 2013 Cumartesi

Yani böyleee uzun bir sessizliği merak edenler vardır. Ben iş peşindeydim vallahi bakın..
 Ne yaptım ettim bir yolunu buldum şimdi İTALYAN restoran açıyorum.
 Ama ne yoruluyorum.. Öyle senelerdir evde poposunu büyüten biri için çok zor şartlar altındayım.  Şimdiden şikayete başlamış demeyin de, anam ne zor hem çalışmak hemde evi yürütmek.
Daha kızlarıma İtalyan restoran açıyorum dediğimde hemen büyük kız biz " yemeksiz mi kalacağız" dedi.
Küçük kızın derdi de "Annesiz mi kalacağım"  Alakaya çay demleyin!!

Yahu varıp ta diş doktoru muayenesi açmıyoruz ki yemeklerin pişirildiği bir mekan açıyoruz.Sizi de doyuracak bir şeyler yaparız elbette. Restoran açılınca biliyorsunuz Annesiz kalınıyor. Fiyatı diğer ayakkabılardan 2 kat olan ayakkabıyı alalım demek iyi oluyor ama, yada televizyonda gördüğü havlayan köpek alabilmek bunları anne evde popoyu büyüterek alınmıyor maalesef.
 Anlatıcam yavaş yavaş.







Gülelim azıcık bu fotoğrafa ....:))


Hiç yorum yok: