12 Nisan 2012 Perşembe

KAÇTIM BEN!!

Nedir bilmem arkadaşlar koşuşturmadanmı desem, tembel dötünü yaymak mı desem ne desem bilmemedim, internete bile girmeye üşenmişlik varken bende zor yazı olur benden söylemesi.
 E girmişken ortaya karışık heberler yapayım sizlere biraz.
 Ameliyat olacaktım ya ben gün aldım,almasına da bir kere faranjit oldum ertelendi. Bir kaç hafta sonra kontrole gittim tekrar gün aldım bu sefer doktorun konferansınla çakıştı, bilmem kaçıncı kontrolümün sonucunda geçtiğimiz Salı kesin olacaktım fakat bu seferde grip oldum oyyyyyyy önce bana, sonra doktora fenalıklar geldi, bu önümüzdeki Cuma günü olan kontrolümü atlatabilirsem dostlar, Pazartesi günü saat 9 da ameliyat masasına iki seksen yatmış olacağım inşallah...
Bizim eve Bach gelmişti ya hah işte onun pianosuda geldi!! Ama kuyruklu değil digital piano. Konservatuarda okuyan bir beben olması nasıl maddii yıkıcı bir işmiş arkadaşlar. Koskoca okulda öğrenci hizmetine 2 yada 4 ile sınırlandırılan piano adetinin yanında birde üniversiteli ablalar sıraya girmiş liseli bebelere emir komuta zinciri böyle işler bebem deyip sıra mıra hak getire diyerek piano dersinden kalacağımızı öğrenmemiz sonucunda bir piano edindik en sonunda. Neden en sonunda?, piano dersine giren Melisa çatır çatır çaldığı derste aynı gün içinde üç parçayı bir derste atlamış ve sezon başından beri bir derste bir parçayı zor çıkarttığı için piano hocası "çok çalışmışsın Melisa" dedikten sonra "piano aldık hocam" diyen melisaya "EN SONUNDA" diye cevap vermiş bulunmaktadır! Ya alamasaydık ne olacaktı halimiz? Pianodan kaldınmı zaten geri derslere girme gereksiz deyiverirlerdi mazallah!!
Evdeki durumlar nedir diye sorarsanız "bir dargın bir barışık" "kedi  köpek gibi" "bazende, sezsiz sakin" en gerçekçi benzetmeler olacaktır sanırım.
Hayat bu olacak böyle şeyler, herşey insanlar için. "Evren duyuyor beni" deyip
Kaçtım ben.....
Not: Ahanda bu yukarıdaki resim varya aynı ben!!! Buda bu gününüzün son ŞARKI sı olsun...

4 yorum:

Nil dedi ki...

Acil şifalar arkadaşım. herşeyde vardır bir hayır.

Modern Prometheus dedi ki...

Buika, resim... :)
Piyano güzel vesselam,konservatuar öğrencilere eğitim konusunda sıkıntı oluyor bilirim, yemeyip içmeyip piyano alan arkadaşlarım oldu benim de.
Neyse piyanoda başarılar, ve geçmiş ola şimdiden. :)

Unknown dedi ki...

Nilhancım teşekkür ederim canım...burun kemiğinde erime oluşmuş bir delik şeklinde biyopsi yapıldı kötü bir şey çıkmadı şükür kronik sinüzit ve enfeksiyonun sürekli tekrarlaması eritmiş kemiği anlaşılan o. Şimdi kıkırdakla kapatacaklar...

Unknown dedi ki...

Resim aynı ben :p Enteresan olan biz piano bölümünde değiliz flüt bizim bölümümüz ama çok önemli piano dersleri . Teşekkür ederim ilgin için yine gel :)