17 Ağustos 2011 Çarşamba

ONYEDİ AĞUSTOS!!!

On iki yıldır her senenin 17 Ağustos'unda hatırladığımız görüntüler bunlar. Yanan canlar, ocaklar, bitmek bilmeyen özlemler, bulunamayanlar, beynimize kazınan görüntüler, Yaşadıklarımız....
Hala bu görüntülerin kulağımıza küpe olmadığını benim gibi sizde düşünüyorsunuzdur..






      "BİR DAHASI KAPIDA!!!!" diyor uzmanlar!!!! Durun daha yaralar, sarılmadı, kabuk bağlamadı. Pekiiiii "NE YAPILIYOR????" biraz inşaat yapmak kanunlarla düzeltildi, zorlaştırıldı ki öyle iki kuruş parası olan hemen "Mütahitim abeyy" konumuna girmesin diye.. Peki önceden yapılan, binalar, evler, okullar, hastaneler? Güçlendirme yapamayanlar... Ölmeye mi? mahkûmlar bilmiyorum ki..Bu fotoğraftaki amca nasıl bir hayat sürdü bu deprem sonrasında kimleri kaybetti? Ne acılar çekti? Nasıl kimlerle bir hayat sürdü? Vefat ettiyse allah rahmet eylesin...
Ya sorarım depremden  sonra ana caddelere koyulan konteynerlerin yağmalanmasına ve kaldırılmasına ne demeli? Korkuyorum ...Böyle tekrar edecek görüntülerden...

Her sene aynı gün hatırladığımız bu günde ölenlere tekrar rahmet diliyorum....




3 yorum:

Asahhara dedi ki...

Rabbim merhmaetini üzerimizden eksik etmesin :(

Profösör dedi ki...

17 Ağustoslar ncak bilinçlenerek anılmalı. Yoksa matem tutarak olmamalı..

Mia Wallace dedi ki...

çok garip hissettim.. off insan bu yazıyı görünce gerçekle yüzleşiyor...

ayrıca nasılsın iyi misin senn?