25 Temmuz 2011 Pazartesi

HOOOPPP TATİL MODU!!!!!

Benim ufak kıvırcığın keçileri seyrettiği an..ona göre çeçilerrr...
Herkes gider mersine biz gideriz tersine.
Hafta sonu acayip kalabalıklaşan deniz kenarımız, bizi de daha sakin, daha esen bir yerlere gidelim moduna soktu. Bu ne kalabalıktır anlamadım. Kopan gelmiş, sokaklar araba dolu, deniz ise insan dolu. İş, hem denize girip, hemde piknik yapalım olayına dönüşünce düştük yollara. Bir gün önceden sosa yatırdığımız, (dört orta boy soğan, rendelenir kimyon ve kekik le karıştırılıp, zeytinyağıda eklendikten sonra istediğiniz et türü bu karışıma yatırılır.) nevalelerle beraber Ve enteresan bir şekilde annemin bir karadeniz televizyonunda görüp hemen sipariş ettiği komple mutfak'ı aldık düştük yollara. Karaburun yarımadasına bulunan biraz uzak ama en bakir yerlerden biri olan Karareis e gittik.. Güzel bir gündü Keşif gibiydi.
Denizi çakıllı siyah kumluydu ama olsun. Resif gibi bir denizdi. Denizin içindeki kabukları almaya elim ve içim elvermedi, onlar yerinde daha iyiler diye düşündüm.
Basit palet, şnorkel, dalışımla yemeğe doyamadığım, karagöz, levrek, çipura topluluğunun geçişlerini seyrettim. Laf aramızda Onlara denizin dibinden biraz ayıp söylendim "şimdi sizi alsam pişirsem üzerinize limon sıksammmm" duymuş olacaklar ki hızla geçtiler önümden!!!
Ama bir ahtapota üzgünüm talip oldum ve yakaladım.Çok kötüyüm biliyorum idare edin. Ahtapotun salatasını yapıca anlatacağım. Yol boyunca kekik kokuları bırakmadı peşimizi. Kekik kokularını içime çektim ve nanimin dediği gibi "şifa olsun" dedim. Yol üzerinde bir kirpi, bir tavşan, ve keçi sürüsü gördük hepsinin boynunda çanlar. O çanların çıkardığı sesler küçük kıvırcığımı büyüledi.. İlk önce sürüyü görünce "ata bakkk" dedi "onlar at değil keçi canım" dedim.  Ne bilsin çocuk hav hav çağırır gibi "çeçilerr gell gell" diye seslendi.
Onun için değişik bir deneyimdi, bizim içinse deniz kenarında marul gibi yayılıp bütün gün atıştırıp hamallaşmaktan daha güzel bir gündü.

3 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ayy senin ufaklık ne tatlı öyle :)

Unknown dedi ki...

hihihi. çok kıvıcık o bir de çok konuşur...bıdı bıdı bıdı..

Miss maria dedi ki...

KIvırcık şey yerim onu benn aman allah nazarlardan saklasın :)