30 Haziran 2011 Perşembe

KOMŞUN ÜÇ AY SENİ GÖRMEYE BİLE KATLANAMIYOR...

İki haftadır yazlıktayım. İnternetimi de buraya getirdim. Ev tadilat oldu demiştim çok iş vardı burada yan bahçenin tadilatı bitmedi ne yazık ki, tepe gibi bir kum birikmesi var traktör gelecek kumu alacak biz üzerine masamızı yerleştirecek kadar ya fayans yapacağız yada tik yerleştireceğiz, çardağımızı kuracağız, ama bir türlü traktörcü gelmiyor.
Bu arada yeni cicilerim oldu elimde sinir sıkışması var ayaklarıma ve sağ elime demirli bir eldiven giyiyorum yatarken o yüzden sağ elle çok bir şeyler yapmakta sıkıntı oluşturuyor..Bu elle o kumları tek başıma çıkartmak zor. En moralimi bozan şey bu. Öte yandan burada işçi zor bulunuyor. Düzen yapamadım yan bahçeye ona sıkıldım. Bekleyeceğiz artıkın traktörcünün gelmesini. Daha önce söylemiştim ben buraya çok küçükken almıştık,  o zaman da beri komşularımızın yüzleri sesleri aynı, ama huyları için aynı şeyi söyleyemiyeceğim. İnsanlar acayip olmuş. Anlam veremiyorum.
O kadar tadilat varken burada kalan komşulardan birisi de çıkıp bir şeye ihtiyacınız var mı? diye sormadı, birisi bir çay demleyip getirmedi. Hafta sonu gelende "aa siz miydiniz bende evi sattınız sanmıştım" diyip "kaça yaptırdınız" , diye sordu ama "çok güzel olmuş güle güle kullanın" demedi.. Öbürü aramızdaki demire balkonlarda aşağıdan görünmesin diye örtülen çizgili örtülerden set çekti. Diğeri koyduğumuz kilimimizi alıp bahçemize attı. Sadece hafta sonları yaktığımız mangal için bıdı bıdı bıdı konuştu, dumanmış, boğuluyormuş burası yazlık yahuu burada mangal yakmayacağımda nerede yakacağım.Ne oluyor bu insanlara allah aşkına. Ne oluyor daaaa bir senedir görmediğin komşuna üç ay katalanamayacak duruma geliyorsun? Eh!!!! bende bundan sonra sahilde, bakkalda falan gördüğüm kimseyle konuşmuyorum selamlaşmıyorum iyimi.. Bence iyi hakettiler..

5 yorum:

Profösör dedi ki...

En iyisi mi sen bizimle konuş.. Biz iyi komşuluk yaparız..

Bu arada;

Enfes bir müzik eşliğinde
"Yaşamak için umut etmek gerek.."
yazımızı birlikte okuyalım.

Keyif kahvelerimiz de hazır bekliyor..
Arzu ederseniz yerimdeyim.
Sizi sayfama beklerim..
Onurlandırmış olursunuz..

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Kibritci Kız dedi ki...

üç aylık komşuya öyle davranılır. çünkü üç ay onların menfaatleri için kısa bir zamandır .verme selam yaaa versende bir dert zaten salla gitsin çatlaklar !

Unknown dedi ki...

evt evt kesinlikle..

septegram dedi ki...

Avrupa yakasının burhan' ın yaptığı "Amaaaaan PIIIIIRT" yap geç :)

Unknown dedi ki...

elis aynen öyle pırrrrrrrt diyorum..